1

Portul din Amzei

Posted by Quedy on 7/16/2009 in
Uite ca m-am apucat sa scriu si analize despre restaurante. Dar am zis ca merita sa scriu despre cel pe care-l voi descrie pe scurt acum, fiind foarte multumit de ce am gasit acolo. Asadar, daca aveti drum prin Bucuresti pentru cateva zile sau locuiti acolo, cred ca merita sa luati masa cel putin o data la restaurantul The Harbour in apropiere de Piata Amzei (la 5 minute de mers de Piata Romana). Restaurantul este situat intr-o zona mai linistita, departe de zgomotul infernal al Bulevardului Magheru, asigurand astfel o atmosfera calma, relaxanta.

Dupa cum va puteti da seama si din nume, specificul restaurantului este marinaresc. In interior totul iti amineste de apogeul navigatiei, de la sfarsit de secol XIX, decorul fiind plin de elemente specifice. Serviciile sunt impecabile si foarte rapide, organizarea ospatarilor fiind exemplara. Am fost sincer surprins cand am primit primul fel de mancare comandat in mai putin de 2 minute, desi restaurantul era plin.

Preturile se situeaza in categoria medium/medium-high, deci nu sunt foarte ridicate (cu aprox. 50 de lei poti manca foarte bine aici - 1 persoana). Iar raportul calitate/pret este, in opinia mea, foarte bun. Mancarea este foarte buna, iar in meniu sunt prezente si foarte multe retete proprii. Si la fel de interesant este si faptul ca la 3 saptamani meniul se schimba partial.

Asadar, daca vreti sa mancati bine intr-o atmosfera care sa va aduca aminte de mare, va recomand cu mare caldura restaurantul The Harbour.

1 Comments


stau in buc, trec prin amzei, habar n-am de restaurant... mersi de iluminare

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Quedy`s All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.