4

Despre mine

Posted by Quedy on 6/14/2009
Hmm... this will be hard to be honest. :P Nu prea imi place mie sa ma descriu, asa ca o sa iasa probabil o chestie in genul fotografiilor in care subiectul incearca sa dea bine in poza, si tocmai din cauza asta nu iese cum trebuie (ba poza nu pare naturala, ba subiectul zambeste fortat etc.). Dar incercarea moarte n-are, asa ca...


3-lines-description: Am 20 ani, sunt din Constanta, dar m-am mutat recent la Bucuresti pentru facultate. Sunt student la ASE Bucuresti, Facultatea de Management Economic, si am absolvit Liceul Teoretic Traian din Constanta. Ah si... sunt capricorn. Cu ascendent...ghici...tot in capricorn. :)


Sunt de asemenea un inrait jucator de World of Warcraft, implinind in noiembrie 2009 4 ani de cand am inceput sa joc. Pentru cunoscatori: Qued, Lvl 80 Dwarf Hunter, Draenor. Dupa o zi aglomerata la scoala si la asociatie, cateva ore in WoW seara sunt ca ceaiul verde (mda, beau si de-asta ca veni vorba).

Am o "slabiciune" pentru voluntariat si proiectele educationale si culturale in general. Asta se poate deduce si din ce am scris mai jos legat de proiecte. Nu pot sa nu am o activitate serioasa si complexa, altfel cred ca m-as plictisi teribil.


Cateva vorbe despre blog: Dupa cum se poate deduce si din scurta descriere de sus, pe acest blog veti gasi in principiu opiniile mele legate de anumite subiecte, review-uri ale unor produse si servicii sau chiar filme, precum si noutati din web, sau site-uri interesante si utile (cu review-ul de rigoare). Din cand in cand poate mai am inspiratie pentru vreun ghid sau "how to".

Probabil ca ati observat ca am tendinta de a scrie "putin" cam mult. Nu stiu daca e bine sau rau, dar cand ma apuc de scris imi tot vin idei. In afara de asta, nu planuiesc sa scriu posturi de 2 randuri in care sa dau link la vreo chestie de pe net si atat, sau doar cu un citat etc.

Mai multe nu stiu ce sa mai spun, daca va place va invit cu cea mai mare caldura sa comentati si sa imi spuneti parerea voastra, orice sugestie sau critica constructiva e bine venita. Iar daca nu va place blogul si faceti parte din categoria "trolilor", decat sa va consumati nervii injurandu-ma, mai bine inchideti pagina. :P

Proiecte in care m-am implicat pana acum:


  • Infiintarea Asociatiei Young Initiative: http://www.younginitiative.org ; - Presedinte
  • Festivalul National "Filmmic", editia 2010: htttp://www.filmmic.com ;
  • Festivalul National de Film "Spune NU violentei in scoli" Editiile 2008 si 2009 (www.spunenuviolentei.eu), proiect sustinut de Ministerul Educatiei - Coordonator
  • Targul Judetean de ONG-uri "Tineretul in slujba comunitatii", Noiembrie 2008, Constanta - Coordonator
  • Infiintarea Biroului de Proiecte si Activitati Educative (http://www.bpae.ro) in Liceul Teoretic Traian din Constanta in septembrie 2008 - Presedinte

Referitor la activitatile de mai sus, NU as vrea sa se inteleaga ca eu sunt singurul care s-a ocupat de ele. Pentru ca un proiect sa aiba succes este nevoie de o echipa unita si motivata care sa il duca la bun sfarsit, aici nu exista "eu" ci mai degraba "noi".

Contact: Daca aveti ceva important de spus si/sau vreti sa vorbiti cu mine puteti da add la ID-ul razvann_s . Ar fi preferabil sa mentionati si cine sunteti cand dati add, sau un minim de informatii.

4 Comments


Sanatate si spor la bani, ca de celelate au altii grija :)


frumos blog.

poate doresti sa facem un parteneriat (schimb de linkuri sau bannere)

http://bogdi.toateblogurile.ro


frumos blog ... tine-o tot asa prietene :)


Daca doriti sa facem link exchange cu siteul http://www.jocurinoipentrucopii.ro ,eu va adaug blogul(siteul) in www.gougou.ro si www.jocurinoiepntrucopii.ro in sectiunea parteneri in schimbul adaugari pe siteul dumneavoastra a linkului www.jocurinoipentrucopii.ro cu titlul "jocuri noi"

P.S daca sunteti de acord cu link exchange-ul va rog sa imi trimiteti mail cu numele siteului dumneavoastra cu titlul cu care vreti sa fie adaugat
Multumesc
jocurinoipentrucopii@yahoo.com

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Quedy`s All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.