0

Semne bune Bacul are ...

Posted by Quedy on 6/24/2009 in

Uite ca a inceput si bacalaureatul asta, si inca ce bine... In urmatoarele zile voi updata acest articol pe masura ce sustin probele de examen, pentru a nu scrie prea multe articole pe tema asta, ca deja devine plictisitor.





1. Limba Romana(Oral), 23 iunie - Avand noroc cu numele, am nimerit sa sustin proba a doua zi, marti, putand astfel sa vad ce au facut cei dinaintea mea si sa stiu practic la ce sa ma astept. Cu ochii pe televizor (in caz ca apareau cine stie ce incidente ... puteai sonda astfel "vigilenta" si "frica" profilor) si pe lista de mess, asteptam (impreuna cu alti colegi) sa aflam ce note au luat cei care au dat luni. Si spre dupa-amiaza vine vestea surprinzatoare: "toti colegii au luat 10, cu exceptia a 2 fete care au luat 9.50" o.O Cunoscand foarte bine situatia din clasa, cand am auzit asta pur si simplu am aruncat cartea cu rezolvarile de la oral si mi-am zis ca nu mai merita sa ma stresez ...

A doua zi stau eu linistit si ma joc WoW, cand suna telefonul in jur de ora 9. O colega (sau fosta colega, mai bine spus) imi urla in telefon "fugi la liceu, ca nu mai sunt candidati la comisia ta" (eram programat dupa 14:00, dar ma gandisem oricum sa ma duc cu o ora si ceva mai devreme, ca a doua zi se merge mai repede). Zis si facut. In jumatate de ora ajung la liceu. Intru in sala, si dupa toate "formalitatile" extrag biletul si...surpriza... "Mircea Handoca, interviu cu Nicolae Steinhardt". Exact tipul de text care nu as fi vrut sa-mi cada. Eh asta era acum, nu mai puteam sa dau inapoi. Ma duc in banca, scriu vreo jumatate de ora rezolvarile si apoi prezint. Comisia era foarte zambitoare si binevoitoare, desi sincer sa fiu cred ca erau cu gandul in alta parte decat la "dizertatia" mea legata de Steinhardt si opiniile lui legate de opera lui Eliade. Primesc apoi fisa de examen cu primul 10 de la acest examen. :)

Asadar se anunta un Bac lejer. Ramane de vazut cum va fi si la probele scrise.

2. Limba Engleza Oral, 25 iunie - La fel ca la proba de la romana. Profesorii vorbeau numai in engleza, faceau caterinca, si au impartit 10 in stanga si-n dreapta. Exceptand faptul ca am stat sa asteptam 2 ore degeaba pe holuri si ca femeia de serviciu se credea noul director al scolii, totul a fost ok.

3. Romana scris, 26 iunie - Emotii cat cuprinde pentru toata lumea, atmosfera specifica primei probe scrise (ma rog, emotiile nu erau neaparat pentru frica de un subiect greu, ci si de alt tip de frica :P). Colegii din sala super ok, profii la fel. Este uimitor totusi cum reactioneaza oamenii in situatii-limita in care se regasesc ca si grup. Eram ca pinguinii care se strang unul langa altul sa se incalzeasca si fac cu randul. "Prietenii" de 3-4 ore pentru cateva zile la intensitate maxima. :P

Referitor la subiecte, mi s-au parut accesibile, mai ales la subiectul II, unde trebuia sa scriem un eseu despre iubire (existau variante mult mai ciudate, in genul "rolul moralizator al artei" etc. ). Iar despre "Ultima noapte..." ce sa zic, cred ca majoritatea se asteptau sa fie printre "top-3-posibil-sa-cada". N-am cum sa estimez cat voi lua, ca aici totul este subiectiv. Nici macar nu stim daca ne vor fi citite lucrarile in intregime (un profesor evaluator are de citit cate 200 de eseuri, - daca se respecta norma de 100 de lucrari/prof - si e destul de dificil sa faci asta in conditii de obiectivitate).

4. Matematica MT2, 30 iunie - Subiectele au fost ok, cu miiiiici exceptii. Am uitat o formulita la o chestie si am omorat cu sange rece 3 puncte din 5 la o chestie, si am uitat sa mai pun un "fara 0" la altceva ... Oricum, ar trebui sa iau (dupa calculele mele) intre 9,00 - 9,50. Sper sa fi calculat bine. :P

5. Fizica, 1 iulie - Proba de fizica a fost groaznica din aproape toate punctele de vedere... In primul rand, s-a intarziat cu subiectele enorm. Le-am primit de-abia la 11:05, dar surprizele nu s-au incheiat aici. Cand am primit foile la fizica, am constatat ca erau doar 3 subiecte din 4, lipsind chiar electricitatea, la care dadeam toti. Pana la urma s-a rezolvat. Subiectele au fost destul de greute, comisia a fost ceva mai exigenta ca in zilele trecute, au fost si supracontroale... Oricum, a fost o proba extrem de obositoare, extenuanta chiar ...

6. Economie, 2 iulie - Superb, subiectele au venit la 9:15, au fost usoare, totul a mers struna pentru toata lumea.

Gata si cu Bacul asta, am scapat de o grija... Mai ramane un hop, admiterea. Si totusi, un fel de melancolie m-a cuprins dupa ce am iesit de la ultima proba... Acum realizez ca am terminat cu adevarat liceul, nu mai ramane decat sa aflu rezultatele, sa-mi iau diplomele, si dupa aia nu mai trec prin liceu decat in vizita... Dar viata merge inainte.

0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Quedy`s All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.