5

Mai nou, ASEist

Posted by Quedy on 7/24/2009 in ,
It`s finally over. Obiectivul principal al ultimului an scolar a fost atins, odata cu publicarea rezultatelor finale ale admiterii de la ASE. Am avut ca prima optiune Management Economic (da, da, stiu ca toata lumea zice sa te duci la Finante-Banci si Relatii Internationale... nu zic ca nu e bine acolo, dar pur si simplu asta am vrut eu sa studiez :P), si vad ca am intrat la buget. Asa ca parintii tocmai s-au facut cu o "creanta" de 3000 ron, banii de taxa pe care mi i-au promis daca intru la buget.

Asadar, pentru mine si ceilalti care au terminat zilele astea cu admiterea tocmai a inceput cu adevarat vacanta. In sfarsit nu mai avem de invatat, repetat, lucrat pentru vreun examen. Ar trebui sa profitam cat mai putem totusi, ca din octombrie o sa inceapa adevarata "distractie". Mai ales pentru cei care se muta in alt oras, cum e si cazul meu. Iar apoi ramane de vazut daca facultatea la care ne-am chinuit atat de mult sa ajungem ni se va parea in regula sau ne va dezamagi.

5 Comments


Distreaza'te cât mai poți. Sa vezi când o începe sesiunea. ;)) Aia da "distracție". :))

Si întradevăr, facultatea e cea mai frumoasa etapa a vietii. Ca si liceul. Inveti ... si tot inveti. Dar nu carte. ;)


Acum ma intreb ce o sa fac in timpul facultatii (desigur, in afara de invatat :P), ca eu daca nu ma implic sau nu ma ocup de proiecte/activitati ma plictisesc teribil. Am mai multe variante, dar cred ca ar fi mai bine sa astept toamna, sa ma acomodez mai intai cu orasul si cu facultatea, si dupa aia sa ma gandesc la ce voi face "extra".

Ai dreptate, in anii de liceu si de facultate invatam foarte multe lucruri care ne pregatesc practic pentru ce urmeaza dupa. Iar daca te implici in "viata comunitatii", sa zic asa, vei fi si mult mai bine pregatit pentru momentul in care iti incepi cariera profesionala.


Felicitari pentru admitere si cei aproximativ 800 de euro in cont. Sunt curios daca o sa foloseasca ca investitii in cariera sau haine, telefoane, etc.

De asemenea, sunt convins ca pana la vacanta de iarna iti vei gasi ceva care sa-ti ocupe timpul liber. Experinta este importanta si decisiva, totodata.


Salut !! Pana la urma cum ai rezolvat cu examenul la mate , ai mai pus si la nimereala ? ;))


La mate a fost destul de ok, ma asteptam sa fie mai greu. Si da, unde nu am stiut am pus la nimereala.

Iar la una chiar am luat toate variantele si am facut pe incercate, si pana la urma a dat. Dar astea sunt foarte rare, sa nu te bazezi pe asa ceva.

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Quedy`s All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.