5

Pregatiti-va de impact: vine valul Google!

Posted by Quedy on 12/02/2009 in

Google se pare ca face tot posibiblul sa acapareze cat mai mult din viata noastra online. A inceput cu simplele cautari pe net, a continuat cu email-ul, docs, apps si tot asa. Iar acum vine cu Wave.

Ce este Google Wave? Ei bine, e o intrebare destul de dificila. La inceput, Google pusese la dispozitia utilizatorilor Wave un ghid de doar 1 ora si 20 de minute in care explica cum sta treaba cu noul produs. Acum filmuletul a ajuns la 10 minute. :P Dar sa revin la intrebare. Wave vrea teoretic sa inlocuiasca email-ul si modul in care colaboram online.

De exemplu, tu ca utilizator creezi de exemplu un "wave"nou, in care iti inviti prietenii sa iesiti la un film. Apoi ii "introduci" in wave pe prietenii respectivi (prin drag&drop) si puteti purta acolo discutii live (poti chiar sa vezi ce scriu ceilalti in timp real, inainte sa dea enter pentru a introduce textul), puteti introduce harti, documente, link-uri, webcam etc.

Momentan serviciul se afla in faza Beta si inregistrarea se face numai pe baza de invitatie (mai am vreo 10 invitatii.... daca vreti una postati un comment in care sa spuneti la ce v-ar folosi produsul; nu uitati sa precizati cumva adresa de email, intrucat invitatia poate fi trimisa doar catre o adresa de email - oricare, nu trebuie sa fie neaparat de la Gmail ).

La prima vedere mi s-a parut un instrument util pentru colaborarea online, mai ales pentru o echipa de lucru. Doar ca (cel putin momentan) este putin cam stufos, greoi pe alocuri, si nu tocmai intuitiv. Si mai apare desigur problema contactelor care nu se afla in agenda ta Google Contacts. Dar sa speram ca pana la lansarea finala a produsului vor mai aparea imbunatatiri semnificative.

Wave merita incercat. Nu cred ca va zdruncina pozitia email-ului in stadiul actual, dar este totusi un produs de luat in seama, care poate fi foarte util in unele situatii.

5 Comments


Ciudat! Am incercat mai devreme sa postez un comentariu si nu am reusit. Nu vedeam de verificare cuvant.. adica locul in care trebuia sa scriu eu cuvintul de verificare...
Sper macar de data asta sa reusesc...
Wave asta pare interesant, mai ales pentru cineva ca mine care comunica mult cu multitudinea de contacte din google. Mi-ar place o invitatie... recunosc! :)


Wow... nu stiu cum am reusit sa postez comentariul de mai sus...!! Am observat dupa ce a aparut ca am scris cu o gramada de greseli si am vrut sa mai postez un comentariu in care ma scuzam pentru ele, si nu am mai reusit... Hummm...


Da, e enervanta rau chestia cu CAPTCHA, mai ales daca nu sunt clare literele de acolo. Am scos-o acum.

And now the question is... :) Cum sa trimit invitatia? Am cautat adresa de email pe blog, pe profilul de Blogger, dar n-am reusit s-o gasesc.


Apropo de asta, invitatia poate fi trimisa pe orice adresa de email. Apoi, la inregistrare, se alege contul de Google pe care se activeaza serviciul.


Multumesc, am primit invitatia! Arata bine Wave asta, doar ca n-am avut inca timp sa scotocesc prin el sa vad ce se poate face cu adevarat! Multumesc mult!

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Quedy`s All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.