0

A lot of things happened in the meantime...

Posted by Quedy on 10/11/2009

Din pacate, nu am mai postat aici de vreo 3 saptamani, desi am avut multe tentative. In primul rand, multumita minunatei echipe de la RDS&RCS, de o eficienta si de un profesionalism de neegalat, nu am avut Internet timp de o saptamana, exact in ultimele zile pe care le-am petrecut acasa, inainte de a pleca pentru facultate. Zilele acelea probabil vor fi amintite ca perioada "eroarea 651", dupa numarul problemei avute cu modemul.

Dupa asta probabil v-ati dat deja seama ca am plecat la Bucuresti, chestiune care mi-a dat peste cap toata viata, cel putin pentru moment. Brusc a trebuit sa ma descurc singur cu toate problemele, la care se adauga componenta activitatilor casnice, lucru de care am fost din pacate "ferit" acasa. Cum toate lucrurile au un pret, pentru mine pretul comoditatii din "copilarie" si adolescenta se plateste acum.

Cu orasul vad ca ma inteleg excelent, pe zi ce trece mi se pare mai mic, iar distantele mai usor de parcurs. Am observat si o chestiune interesanta, cel putin pentru mine: Bucurestiul parca nu te lasa sa stai in casa si sa pierzi timpul numai pe calculator. De cand am venit aici, pe calculator nu mai apuc sa stau decat seara, maxim 2 ore, situatie total diferita de cea de acasa.

Scoala pare sa fie in regula, cel putin pana acum. Colegii sunt de treaba, profesorii par ok, cu mici exceptii, dar nu iti poti crea o imagine corecta doar din prima saptamana. Daca lasam la o parte nesimtirea extraordinara a functionarilor din ASE, lucrurile par sa fie in general ok, pana acum. Sper sa nu fiu mai dezamagit mai incolo.

Voi mai scrie in urmatoarele zile niste articole legate de biserica din Cotroceni deschisa azi si probabil despre Palatul Parlamentului, pentru ca acum mai am putin si adorm cu capul pe tastatura. :)

0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Quedy`s All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.