0

La...ceainarie

Posted by Quedy on 10/23/2009 in ,

Simtind nevoia de a evada pentru scurt timp din aglomeratia si tumultul din centrul Bucurestiului, am inceput sa caut ceinarii prin oras. Iar cum Google este intotdeauna un prieten de nadejde pentru "internauti", am gasit rapid o lista cu ceainariile din Bucuresti, din care am ales una aflata mai departe de centrul orasului, si anume Green Tea (www.greentea.ro).

Problema principala a ceainariei, care este in acelasi timp un avantaj si un dezavantaj, este locatia. Ceainaria este situata pe o straduta laturalnica pe undeva intre Str. Mantuleasa si Bvd. Traian, si recunosc ca ne-am folosit de GPS-ul de pe telefon ca sa ajungem. Nu de alta, dar nimeni din zona nu stia ca s-ar fi aflat vreo ceainarie in zona. Cu toate astea, faptul ca se afla intr-o zona foarte linistita si retrasa ii acorda totusi un aer putin exclusivist.

Dupa cum am spus si mai sus, cel mai important lucru pe care l-am gasit aici a fost linistea. Intregul local este construit in asa fel incat sa te simti "ca la mama acasa" (cand am intrat prima oara chiar am avut impresia ca am intrat in casa cuiva), insa are saloane foarte diferite unele de altele. Atmosfera este diferita in fiecare camera. De exemplu, in salonul japonez (unde am stat noi) camera este bineinteles decorata in specific asiatic, fiind prezente si o serie de elemente ce tin de budism. La mansarda decorul este schimbat total, fiind mai rustic. Aici poti sa iei carti din "biblioteca" pe care sa le citesti in timp ce iti savurezi ceaiul.

Daca ne referim la ceaiuri, cei de la Green Tea se lauda cu vreo 100 de sortimente de ceai, fiecare fiind prezentat detaliat in meniu. Apropo de meniu, am vazut ca poti comanda si cateva gustari, daca ne referim la mancare, iar daca nu vrei sa bei ceai (hmm :P de ce te-ai duce totusi intr-o ceainarie daca n-ai vrea sa bei ceai?) ai la dispozitie si cafele, sucuri etc.

Daca ar fi sa dau o nota ceainariei, sa zicem ca as situat-o cam pe la un 8/10. In saptamanile urmatoare o sa iau la rand mai multe ceainarii din oras, poate fac un review sau mini-ghid.

That`s it. :P Enjoy your tea now.

0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Quedy`s All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.