0

Poor puppies

Posted by Quedy on 3/05/2010
Ieri eram in tren spre Constanta si stateam cu laptop-ul in brate, navigand pe net. Plictisit fiind, am intrat la un moment dat pe Facebook sa vad care mai e pulsul "prietenilor". Si ce vad? "Adoptie Distanta wants to add you as a friend." Hmm...that should be interesting, I thought. Asa ca am intrat tinta pe Info panel si apoi la Photos. Si ce am vazut m-a impresionat profund.

Din cate am inteles, cainii din poze se afla momentan la 3 centre din jurul Bucurestiului: Glina, Speranta si inca unul. Personal le-as numi "orfelinate pentru caini". Ei asteapta sa isi gaseasca un stapan care sa ii adopte, exact precum copii din orfelinate. Si in lipsa unor finantari decente, ma indoiesc ca acesti caini o duc prea bine acolo...

Intotdeauna mi-au placut cainii (si o sa-mi placa cel putin pana o sa ma muste vreunul :P), asa ca am fost miscat de pozele pe care le-am vazut acolo. E adevarat, pozele au aplicate diverse efecte care pun in evidenta anumite trasaturi, insa nu schimba esenta. Pozele sunt foarte expresive, ilustrand suferinta cainilor din centrele in care au fost dusi.

Poor little puppies. :(

0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Quedy`s All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.