0

Aventuri cu taximetristii "bulldogi"

Posted by Quedy on 1/07/2010 in


Zilele trecute am avut parte de o experienta mai putin obisnuita cu cativa taximetristi de la Gara de Nord, care trebuie sa recunosc ca m-a surprins. Pana acum nu am avut niciodata probleme de niciun fel cu vreun taximetrist, chiar si cu cei din Gara de Nord, dar de data asta lucrurile au stat altfel. Criza incepe sa se simta acut si la taxiuri.

O prietena care venea cu trenul la Bucuresti m-a rugat sa o astept la gara pentru a o ajuta cu bagajele, urmand ca apoi sa ia taxiul pana la ea acasa. Zis si facut. Ajungem la taxiurile din fata Garii de Nord si cautam un tarif convenabil. Nesimtitii cu 3,5 ron abunda, dar in sfarsit gasim o masina cu 1,29 ron. Ne pregatim sa punem bagajele in masina, cand amabilul taximetrist ne tranteste conditiile: cursa costa 30 ron, si nu se merge cu aparat (!).

Initial am zis ca o fi vreun ratacit disperat dupa bani, asa ca nu am comentat si am trecut la un alt taximetrist. Precauti, intrebam dinainte care sunt conditiile:

Taximetristul: - Pana unde mergeti?
Noi: - Aproape de parcul Moghioros
T: - 25 ron!
N:  - Dar aparatul ala la ce il aveti? Cum va permiteti?
T: - *injuraturi* Da` noi de unde vreti sa ne scoatem ceva? Benzina din ce ne iese? Nu trebuie sa castigam si noi ceva in plus?

Asa ca l-am lasat in pace pe domnul nervos (care ne injura copios in gura mare) si am reusit pana la urma sa gasim un om cinstit care a mers cu aparatul.

Costul real al cursei: 15 ron. Asadar unii dintre iubitii nostri taximetristi au tupeul sa ceara aproape dublu (sau chiar dublu, in cazul primului), sperand ca vom reusi sa pacaleasca lumea, mai ales pe cei care nu cunosc orasul. Acum ii inteleg pe cei care se plangeau mai demult ca taxiul in Bucuresti este foarte foarte scump, si ca platesti zeci de lei ca sa ajungi dintr-o parte in alta a orasului. Lucru total fals, daca esti atent.

Asadar, mare grija la tariful practicat (afisat)! Si nu uitati sa verificati daca aparatul merge sau nu! Daca ati cazut in capcana e cam greu sa mai iesiti, adica sa  refuzati sa le platiti dupa ce cursa a fost efectuata, puteti avea surprize!

0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Quedy`s All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.